V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).

 Pro účely servisních zásahů jsme oprávněni potvrzovat záruční listy prodávaných spotřebičů a v případě reklamace můžete proto kontaktovat přímo autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je ke spotřebiči přiložen.

Někteří výrobci používají v souladu se zákonem zjednodušený postup a záruční listy ke zboží nevydávají. Dokladem k uplatnění záruky je pak prodejní doklad – faktura.

Nasledujte nás na Facebooku